ا

ب

  • برارزاد آرائی، سمیه بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • بهزاد، بهزاد بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]

ح

  • حاجیان، محسن مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]

  • حسنی، علی بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • حسینی، روح اله بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • حسینی رستمی، سید محمدرضا بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]

  • حقیقی، محمد بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]

ر

  • رباط جزی، زهره تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 4، شماره 4، 1402]

  • رضوانی، عباس طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1402]

س

  • سلیمی، مونا بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]

ص

  • صالحی، محسن بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]

  • صالحی آسفیجی، نور الله پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]

  • صوفیان، محمد بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]

ف

  • فتاحی، مجید نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]

ک

  • کامرانی امیری، میثم شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]

م

  • محمدی، رضا بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]

  • مهرمنش، حسن بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]

  • مهرمنش، حسن بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • موسوی فرد، مهتاب السادات طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

ن

  • نجاتی، نیلا بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

  • نصیری مستان آباد، مصطفی شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]

  • نعامی، عبداله طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

  • نوروزی، حسین شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]

  • نیکزاد، محمد صادق نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

و

  • وانی شجاع، نوشین نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]

  • وفائی، نظامعلی علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن [دوره 4، شماره 3، 1402]

  • وفائیان، سودابه نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

ه

  • هاشمیان، سید محمد بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]

ی

  • یعقوبی زنجانی، مونا طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]

  • یونسی، علی تاثیر نرخ مشارکت بر تولید ناخالص داخلی استانهای کشور [دوره 4، شماره 3، 1402]