اخوان خرازیان، مریم
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
ب
برارزاد آرائی، سمیه
بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]
بهزاد، بهزاد
بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]
ح
حاجیان، محسن
مروری بر مفهوم و مراحل پول شویی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 46-54]
حسنی، علی
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]
حسینی، روح اله
بررسی تحلیلی مراودات تجاری ایران و مالزی [دوره 4، شماره 3، 1402]
حسینی رستمی، سید محمدرضا
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
حقیقی، محمد
بررسی نقش کاربرد رویکرد بازاریابی سبز بر تقویت نام و نشان تجاری صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 88-99]
ر
رباط جزی، زهره
تاثیر همسو سازی استراتژی های کسب و کار، فناوری اطلاعات و بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی و بهره وری در سیستم بانکی (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 4، شماره 4، 1402]
رضوانی، عباس
طراحی الگو سیاست و فرایندهای توسعه کارآفرینی شهری در بستر اجتماعی شهر تهران [دوره 4، شماره 3، 1402]
س
سلیمی، مونا
بررسی نقش عوامل مؤثر بر بازاریابی کلامی الکترونیک در رشد اقتصاد گردشگری سلامت (مورد مطالعه: شهر شیراز) [دوره 4، شماره 3، 1402]
ص
صالحی، محسن
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
صالحی آسفیجی، نور الله
پشتوانه پول درعلم اقتصاد: تشکیل منبع عمومی از پول (بدهی به منبع عمومی از پول، به عنوان پشتوانه پول) تبیین پول و اعتبار(نظریه ی نوین طلای اعتباری) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 27-35]
صوفیان، محمد
بررسی نقش میانجی تجربه و هویت برند در تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی در صنعت هتلداری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 17-31]
ف
فتاحی، مجید
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
ک
کامرانی امیری، میثم
شناسایی و تبیین تاثیر نرخ ارز، نرخ بهره کوتاه مدت و دراز مدت بر بازده سهام بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 55-64]
م
محمدی، رضا
بررسی نقش بلاکچین بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
مهرمنش، حسن
بررسی رابطه بین هوش سازمانی مدیران با سبک رهبری تحول گرا در شرکت مخابرات استان مازندران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-26]
مهرمنش، حسن
بررسی رابطه بین ریسک پذیری اقتضائی تصمیمات و عملکرد مدیران مالی در شرکت نفت پارس [دوره 4، شماره 3، 1402]
موسوی فرد، مهتاب السادات
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
ن
نجاتی، نیلا
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
نعامی، عبداله
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
نوروزی، حسین
شناسایی و رتبه بندی مولفه های بازاریابی رابطه مند به منظور نگهداری مشتریان بانک سپه [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 36-50]
نیکزاد، محمد صادق
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
و
وانی شجاع، نوشین
نقش بازاریابی سبز در مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 65-71]
وفائی، نظامعلی
علل پیدایش ناترازی در شبکه بانکی ایران و راهکارهای تعدیل آن [دوره 4، شماره 3، 1402]
وفائیان، سودابه
نقش خودکارآمدی کارآفرینی دیجیتال در تاثیر آموزش کارآفرینی بر عملکرد کارآفرینی دیجیتال در استارت آپ های دیجیتال [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ه
هاشمیان، سید محمد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند در شرکت کاله مازندران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-16]
ی
یعقوبی زنجانی، مونا
طراحی و تبیین مدل اثر بخشی بازاریابی محتوایی دیجیتال [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 51-87]
یونسی، علی
تاثیر نرخ مشارکت بر تولید ناخالص داخلی استانهای کشور [دوره 4، شماره 3، 1402]